Nieuws Welkom op MijnSC

Edwin

SprookjesCraft Staflid
Staflid
Net_werk
Net_werk
22 jun 2020
46
53
37
Coins
352,73
2020-02-03_17.07.40-1600x848.png
In de afgelopen tijd hebben we hard gewerkt aan een nieuw MijnSC en eindelijk is het hier!

Waarom een nieuw MijnSC?

Sinds de eerste versie van Mijn SprookjesCraft offline ging hebben we geen waardig alternatief gehad. Het ontwikkelen van een goed en degelijk systeem kost veel werk en tijd. En intussen groeide de wens om weer een interactief platform te ontwikkelen waarmee je jouw bezoek aan SprookjesCraft nog leuker kan maken.

Wat kan je op MijnSC?

Wanneer je een account aanmaakt op MijnSC heb je toegang tot vele extra's die je anders niet zou hebben. Hieronder vind je een opsomming met alle functies:
  • Maak je eigen profiel en communiceer met andere spelers, ook wanneer je niet op SprookjesCraft bent;
  • blijf op de hoogte van het laatste SprookjesCraft nieuws en updates;
  • deel jouw ideeën, vragen en sterke verhalen in het forum;
  • word Medewerker op MijnSC en koppel je Minecraft- en Discordaccount om ook daar toegang te krijgen tot exclusieve Medewerkerfuncties;
  • bekijk jouw Ride Counter op je profielpagina en vergelijk die met andere spelers.
En deze lijst breiden we in de toekomst nog verder uit! Zo kan je bijvoorbeeld later zakgeld verdienen en gebruiken op MijnSC en in onze server, een kamer in het hotel of een accommodatie in Bosrijk boeken en kan je wellicht een ticket reserveren voor een voorstelling in het SprookjesCraft Theater.

Moet ik een MijnSC account aanmaken?

Het is niet verplicht om een MijnSC account aan te maken. SprookjesCraft is voor iedereen gratis en zonder account te bezoeken. Mocht je echter toegang willen tot extra functies waarmee je jouw bezoek nog leuker kan maken? Dan kan je gratis een MijnSC account aanmaken.

Wat gebeurt er met mijn Medewerkerrang als ik een account aanmaak?

Wanneer je via onze oude webshop de Medewerkerrang hebt gekocht dan raak je deze kwijt bij het aanmaken van een MijnSC account. Je kunt je rang weer terug krijgen door je webshop transacties over te zetten naar MijnSC. Klik hier om je transacties over te zetten.
Ben je Medewerker+ of geeft het systeem aan dat er geen transacties gevonden kunnen worden? Neem dan contact met ons op.

Wat zijn de regels?

Er zijn ook een paar regels die gelden op MijnSC. Deze regels komen sterk overeen met de regels die al gelden in de chat van de server, maar er zijn ook een paar toegevoegd. Het is niet toegestaan om...
  • ...reclame te maken voor andere websites of Minecraft-servers;
  • ...te schelden of ander grof taalgebruik te hanteren (denk aan anderen!);
  • ...berichten of onderwerpen te maken die niet gerelateerd zijn aan SprookjesCraft;
  • ...persoonlijke informatie te delen, niet van jezelf of van anderen;
  • ...onnodige berichten te posten op het forum (bijvoorbeeld topic-bumps);
  • ...mensen te helpen bij het breken van de regels op MijnSC of in de server.
Wanneer je een van de regels overtreed kan er sanctie volgen. Dit kan variëren van een waarschuwing tot een toegangsweigering van ons online pretpark. Stafleden zijn niet verplicht tot het geven van een reden bij het opleggen van een sanctie.

Ik heb een idee voor MijnSC! Wat kan ik daarmee?

MijnSC is nooit uitontwikkeld. We werken hard aan nieuwe toevoegingen. Heb jij een idee voor het platform? Deel ze dan in het ideeënbus-forum.

Arian

SprookjesCraft Staflid
Staflid
Nr1Creeper
Nr1Creeper
24 jun 2020
11
14
27
Coins
396,67
Nog een tip voor alle nieuwe forumgebruikers: gebruik de reacties! Een bericht met "Vind ik ook" of "hahahaha!" is vaak overbodig, en kan het beste vervangen worden door een reactie. Je kan alle reacties vinden door met jouw muis over het knopje "Leuk" te blijven hangen.