Spookslot Automatisch

Jayden0173

Fakir
Medewerker
PatoeterJay
PatoeterJay
15 jul 2020
3
3
15
Coins
0,00
Het lijkt me tof om het spookslot automatisch te laten lopen sommige mensen willen hier in maar het is zo saai om hem als medewerker te besturen.

Dus het lijkt me leuk dat dit volledig automatisch is.

• Geweldig
Waarderingen: InstaRik

InstaRik

Fakir
Medewerker
InstaRik
InstaRik
10 jul 2020
9
3
15
Coins
0,00
Eigenlijk net zo iets als de Python?
Das wel chill maar dan zouhet Spookslot eigenlijk met een server restart open gaat.
En dat je dan de besturing ook gewoon kan overnemen.

Dat zou wel chill/fijn zijn. :)

Mees_Jansen

Fee
Medewerker
Mees_Jansen
Mees_Jansen
Eigenlijk net zo iets als de Python?
Das wel chill maar dan zouhet Spookslot eigenlijk met een server restart open gaat.
En dat je dan de besturing ook gewoon kan overnemen.

Dat zou wel chill/fijn zijn. :)
Ik vraag me af of Spookslot wel een medewerker nodig heeft. Een systeem zoals de sprookjes in het Sprookjesbos werkt naar mijn mening perfect voor Spookslot. Je hebt als medewerker namelijk niets te doen tijdens het besturen van deze attractie.

• Leuk
Waarderingen: wordswithout

Tommaso6468

Fee
Medewerker
Tommaso6468
Tommaso6468
9 jul 2020
131
53
42
16
Delft, Zuid-Holland
Coins
0,00
Ja maar dan zit je wel met het probleem dat als 1 iemand in de show gaat dat de show dan direct start en andere mensen buiten worden gesloten. Als er een delay zou zijn dan denken mensen weer dat de show het niet doet. Bij het sprookjesbos werkt het omdat er geen deuren zijn die dicht gaan en dus kan iedereen er altijd doorheen lopen.

Ik begrijp waarom je op dit idee kwam, maar ik denk dat het niet gaat werken.

• Leuk
Waarderingen: InstaRik

Mees_Jansen

Fee
Medewerker
Mees_Jansen
Mees_Jansen
Ja maar dan zit je wel met het probleem dat als 1 iemand in de show gaat dat de show dan direct start en andere mensen buiten worden gesloten. Als er een delay zou zijn dan denken mensen weer dat de show het niet doet. Bij het sprookjesbos werkt het omdat er geen deuren zijn die dicht gaan en dus kan iedereen er altijd doorheen lopen.

Ik begrijp waarom je op dit idee kwam, maar ik denk dat het niet gaat werken.
Er zijn vast wel systemen die kunnen detecteren of er nog mensen in de wachtrij staan (op die manier voorkom je dat mensen op de laatste tel worden buitengesloten).

Neshet

Fakir
Medewerker
Neshet
Neshet
13 jul 2020
8
2
15
Coins
0,00
Het zou dan beter zijn om een countdown te starten als iemand in spookslot komt, van ongeveer 3 minuten. Dan voorkom je het probleem dat andere bezoekers voor dichte deuren staan en ja, hoe vaak gebeurt het nou dat er veel mensen in spookslot gaan :p

• Leuk
Waarderingen: wordswithout