Speurtocht

RohanTheTree

Elf
RohanTheTree
RohanTheTree
12 sep 2020
11
11
5
Brabant
Coins
32,10
Verstopte dingen. Het zou leuk zijn als er zoals eerder dingen verstopt waren in het park. Een reeks van dingen die je allemaal kan vinden. Ik vind het namelijk altijd heel leuk om gewoon door het park te lopen, en het zou nog leuker zijn om echt opzoek te zijn naar verstopte dingen/plaatsen/hoekjes.

jayjay230

Fakir
Medewerker
JayJay230
JayJay230
8 sep 2020
10
5
17
Coins
582,83
Verstopte dingen. Het zou leuk zijn als er zoals eerder dingen verstopt waren in het park. Een reeks van dingen die je allemaal kan vinden. Ik vind het namelijk altijd heel leuk om gewoon door het park te lopen, en het zou nog leuker zijn om echt opzoek te zijn naar verstopte dingen/plaatsen/hoekjes.
hier ben ik helemaal mee eens je kan dan echt opzoek gaan naar dingen en zo ben je ook lekker bezig op de server
en dan bijvoorbeeld dat je per achievement die je vind 5 coins krijgt ofz!!

Sir_Markus_II

Fakir
Medewerker
Sir_Markus_II
Sir_Markus_II
13 jul 2020
7
5
17
20
Het midden van Nederland
Coins
227,29
Er zijn stiekem ook al dingen verstopt door het park... Er zijn SC secrets; geheime ruimtes waar soms alleen medewerkers bij kunnen komen. Het zijn er voor zover ik weet niet heel veel, ik ken er denk ik 3 of 4.
Het zou inderdaad wel leuk zijn om achievements te krijgen voor het vinden van de secrets :)

• Leuk
Waarderingen: jayjay230