Plaats hier al je voedselideeën! 😋

Arian

SprookjesCraft Staflid
Staflid
Nr1Creeper
Nr1Creeper
24 jun 2020
17
33
37
Coins
139,48
Met
Coins_Standaard_TWFB (1).png
de invoering van het Coinssysteem is het nu ook mogelijk om eten te kopen bij verschillende locaties in het park. Er zijn al heel veel soorten voedsel toegevoegd (van pizza's 🍕 tot ijsjes 🍦), maar wij zijn heel erg benieuwd welke eten jullie nog meer kunnen verzinnen. Wij zoeken namelijk naar eten die je ook in het echt kan vinden bij restaurants, afhaalkiosks of etenkraampjes. Nieuwe ideeën over eten die alleen een nieuw voedseltype aandragen, zullen helaas niet meer als losstaand onderwerp goedgekeurd worden.

Laat hier onder in de reacties achter welk eten je nog meer wilt zien! 👇

Laatst bewerkt:

GroeneBanaan

Elf
Medewerker
GroeneBanaan
GroeneBanaan
6 sep 2020
4
0
11
Coins
124,90
Het zou me leuk lijken als er snoep/koek word toegevoegd in de snoepwinkels. We hebben suikerspinnen en popcorn. Misschien een idee om lolly's, koekjes, muffins of chocoladerepen toe te voegen.

Laatst bewerkt:

Thijs De Pooter

Elf
Medewerker
draak3110
draak3110
9 sep 2020
2
0
11
Coins
187,47
Je kan ook bij het eetkraampje aan de fata morgana ook nog kebab toevoegen als eten. Ook zou het leuk zijn als je in de restaurants zoals Het witte paard,... ook eten kunt kopen

TopThomas1

Elf
TopThomas1
TopThomas1
14 sep 2020
11
2
10
Coins
60,91
Misschien is het een leuk idee om paninibroodjes bij de Fabula (de octopus dacht ik) te verkopen, want dat is mn favoriete snack in het park!

TopThomas1

Elf
TopThomas1
TopThomas1
14 sep 2020
11
2
10
Coins
60,91
Ik zou het echt enorm leuk vinden als we
"Walrus vlees''
kunnen kopen bij de (hamburger/BBQ?) voedselkraam.
Recht voor de ingang van de Python